Philips ambilight!

Har nyligen köpt en Philips 7603 med 2 kanaligt ambilight stereo. Budget modellen men min är iaf 42 tum o full hd. Ambilight är riktigt grymt! Det måste verkligen upplevas för att man ska förstå vad grymt det är. :)

Iaf kollade lite på youtube o se vad philips har på gång för deras kommande generationer av tv apparater och hittade den här videon med 21:9 tv i deras nya serie! What! Äntligen!

Philips verkar verkligen vara innovatörer med design av sina tv apparater, var nära att köpa en samsung serie 6, men råkade hitta en demo på ambilight på youtube + har en kollega på jobbet som tjatar om det häftiga ljuset hela tiden. Så jag blev såld direkt.:)

Nu är jag äntligen nöjd o hittat en fantastisk tillverkare. Ingen annan har ju ambilight, tvn har ju riktigt bra bild också, ser otroligt bra ut med bluray material och sd ser riktigt bra ut också. Tvn skalar upp så att 576i ser nästan full hd ut i upplösningen. Grym tv, jag är nöjd.:)

 

Jag ska ta o filma en video o lägga upp nån dag o demonstrera min tv.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0