Salmonella Teh Duck Hunt

Sådär. Nu har jag laddat upp min o Robert PM. Olssons "experiment" Salmonella Teh Duck Hunt på vimeo. Komprimerat ner den till sd i h264 inställd som dv codec o lagt upp den på vimeo, vilken toppen sida! :) Har gjort om den till sd eftersom jag redan skitat ner den så mycket så kändes inte hd så nödvändigt.

Experimentet har väl gått ut på att testa mig fram o använda olika färglager, likt som man kan bearbeta bilder i photoshop. Det flera versioner av ett foto på en fruktskål blendat den med videomaterialet o en av dem körde nån Wiggle preset på, samma sak med sluttexterna o titeln Wiggle.:)


Salmonella Teh Duck Hunt from Ola Paulakoski on Vimeo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0