Salmonella på filmörnen.

Sådär, nu är jag äntligen klar med årets kortfilm. Precis som förra året så blev det en udda experiment konstfilm med titeln:



Det är en kortfilm jag gjort tillsammans med min arbetskollega Robert PM Olsson.

Som alltid i sista minuten har det vart ett jäkla krångel med att få ut filmen murphys lag tar  över o jag blir frustrerad, tänkte få ut den på dvd men Adobe Encore här på jobbet vägrade starta så har kört ut den på dv. Har vart rejält irriterad o slitit mig i skägget i en timme medans ingenting funkar. Ska bara dubbelkolla nu så att bandet inte har nå droputs, artefakter eller annat som kan ge mig magknip.

Men.. Nu har jag den på kasset iaf o ska strax gå o lämna in den på Film i Värmland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0