Välkommen till min nya blogg!

Jag heter Ola Paulakoski, är en filmskapare från Värmland. Har precis startat den här bloggen, har tidigare haft paulakoski.blogspot.com har inte varit särkilt aktiv där men ska försöka vara det desto mer på den här bloggen.

Ska försöka skriva om allt möjligt som har med filmskapande att göra.

Lägger till en trailer för en film jag producerat, the werewolf cult chronicles: Vietnam 1969:



Filmen tog mig 3 år att färdigställa och är fortfarande det mest ambitiösa filmen jag producerat.

Just nu är jag i efterarbete på en film som heter Some diggin to do och arbetar som klippare på ett företag för informationsfilmer i Karlstad. Kolla gärna www.greatworldnetwork.com för mer trailers o info.

Kommentarer
Postat av: Johannes Pinter

Heja Ola, vad kul att du börjat röra på dig igen! Jag kommer att kolla in din blogg med jämna mellanrum.

/Johannes



PS: ett litet klagomål, när jag skulle skriva detta inlägg så upptäckte jag hur svårt det är att läsa mörkgrå text på mörkgrå bakgrund... Går det att ändra?

2008-06-18 @ 10:59:32
URL: http://johannespinter.blogspot.com
Postat av: Cathrine R. Elstad

Hej Ola! vad duktig du är!! Jag är otroligt imponerad øver hur långt du har kommit. Stå på! Kul att se. Hoppas du har det bra førresten:) Kram kram

2008-07-19 @ 18:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0